Usługi Trip Assistance oparte są o Call Center (24/7).
Każdy klient, który zarejestruje się w systemie będzie mógł korzystać z naszej pomocy/informacji po wpłaceniu na swoje subkonto kwoty wystarczającej na świadczenie usług wg aktualnego cennika.
Usługi które nie wymagają żadnych urządzeń oraz wskazania nam lokalizacji klienta przez smartphone to:
-
znalezienie interesujących miejsc (POI) – stacji paliwowych, restauracji, atrakcji turystycznych, punktów widokowych, noclegów, parkingów
- rezerwacja noclegów, biletów lotniczych i kolejowych, miejsc w restauracjach, biletów wstępu na koncerty i inne imprezy
- rozwiązanie problemów technicznych z autem poprzez porady eksperta, i w razie potrzeby, udzielenia pomocy poprzez dojazd pracownika serwisu, skierowania lawety bądź wskazania warsztatu, w którym można dokonać naprawy auta.
Jeśli klient będzie korzystał ze smartfonu i udostępni nam swoją lokalizację (dzięki naszej aplikacji mobilnej), będziemy mogli dodatkowo pomóc w:
-
dotarciu podróżujących do miejsca, do którego zmierzają dzięki pomocy pracownika Call Center, głównie w sytuacjach, gdy darmowe mapy podają błędne informacje lub obiekt nie jest zaznaczony na niej
- udostępnienie lokalizacji również ułatwi organizację pomocy technicznej i przyśpieszy wskazanie POI
Istnieje dodatkowa możliwość rozszerzenia naszych usług po zamontowaniu w aucie urządzenia telemetrycznego:
-
automatyczne wykrycie wypadku i możliwość nawiązania rozmowy przez urządzanie i zestaw głośnomówiący (wyposażenie dodatkowe bądź już zamontowane w samochodzie) i w ślad za tym ewentualne
skierowanie służb ratowniczych do poszkodowanych na miejsce wypadku
-
SOS w przypadku gdy zainstalowany jest przycisk SOS lub za pomocą aplikacji mobilnej, klient będzie mógł wywołać natychmiastową reakcję naszego Call Center, które podejmie akcję pomocy w sposób
opisany wyżej
-
automatyczne wykrycie kradzieży auta lub innej ingerencji osób nieuprawnionych w przypadku gdy auto jest parkowane. Informacja o wyżej wspomnianych okolicznościach pozyskana przez Call
Center zostanie przekazana właścicielowi pojazdu, który po sprawdzeniu czy istotnie doszło do zdarzenia, zdecyduje o rodzaju interwencji o jaką zwróci się do Call Center.
O ile zostanie zainstalowany specjalny moduł elektroniczny (adapter) będziemy mogli świadczyć dodatkowe usługi:
-
diagnostyczne – zdalny (przez diagnostę Call Center) odczyt parametrów i ewentualnych błędów w elektronice auta. Błędy te mogą być również kasowane przez diagnostę Call Center.
-
zdalnego otwierania i zamykania zamków drzwi auta – niezbędne w szybko rozwijającym się Car-sharingu