Zadania: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dokumentacja
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
 
Linia 9: Linia 9:
 
<span style="font-size:small;">Aby utworzyć&nbsp;zadanie, kliknij przycisk&nbsp;''Nowy. ''Otworzy się okienko z wyborem typów zadań.Wybierz zadanie, a następnie naciśnij przycisk ''Dalej.''</span>
 
<span style="font-size:small;">Aby utworzyć&nbsp;zadanie, kliknij przycisk&nbsp;''Nowy. ''Otworzy się okienko z wyborem typów zadań.Wybierz zadanie, a następnie naciśnij przycisk ''Dalej.''</span>
  
[[File:Zadaniax3.png|center|Zadaniax3.png]]Wybierz obiekt z listy, któremu chcesz przypisać zadanie, a następnie kliknij przycisk ''Dalej.''
+
[[File:Zadaniax3.png|center|Zadaniax3.png]]<span style="font-size:small;">Wybierz obiekt z listy, któremu chcesz przypisać zadanie, a następnie kliknij przycisk ''Dalej.''</span>
  
 
''[[File:Zadaniax5.png|center|Zadaniax5.png]]''<span style="font-size:small;">Pojawią się parametry nowego zadania, w tym przypadku będzie to ''Wyślij raport (send report).''</span>
 
''[[File:Zadaniax5.png|center|Zadaniax5.png]]''<span style="font-size:small;">Pojawią się parametry nowego zadania, w tym przypadku będzie to ''Wyślij raport (send report).''</span>
Linia 27: Linia 27:
 
<span style="font-size:small;">Po ustawieniu wszystkich opcji, kliknij przycisk ''Dalej.&nbsp;''Pojawi się ekran wyboru urządzenia/obiektu, z którego chcesz wygenerować raport. Po wybraniu urządzenia/obiektu, naciśnij&nbsp;''Dalej.''</span>
 
<span style="font-size:small;">Po ustawieniu wszystkich opcji, kliknij przycisk ''Dalej.&nbsp;''Pojawi się ekran wyboru urządzenia/obiektu, z którego chcesz wygenerować raport. Po wybraniu urządzenia/obiektu, naciśnij&nbsp;''Dalej.''</span>
  
[[File:Zadaniax7.png|center|Zadaniax7.png]]System przejdzie do ustawień zadania. Tutaj możesz ustawić nazwę zadania, jego opis, harmonogram wykonania, godziny aktywacji oraz&nbsp;ilość generowań&nbsp;danego zadania.&nbsp;
+
[[File:Zadaniax7.png|center|Zadaniax7.png]]<span style="font-size:small;">System przejdzie do ustawień zadania. Tutaj możesz ustawić nazwę zadania, jego opis, harmonogram wykonania, godziny aktywacji oraz&nbsp;ilość generowań&nbsp;danego zadania.&nbsp;</span>
  
 
[[File:Zadaniax9.png|center|Zadaniax9.png]]&nbsp;
 
[[File:Zadaniax9.png|center|Zadaniax9.png]]&nbsp;

Aktualna wersja na dzień 19:45, 5 maj 2016

Zadania to zespół działań do wykonania posegregowany w logiczny sposób. Zadaniami mogą być: wysyłanie raportów poprzez e-mail, zmiana dostępu do obiektów itp.

Aby skonfigurować Zadania, wybierz z panelu u góry strony ten moduł. Tutaj znajdują się wszystkie zadania, które zostały utworzone, oraz informacje o ich statusie. oraz przycisk tworzenia nowych zadań.

Zadaniax1.png

Właściwości modułu Zadania

Aby utworzyć zadanie, kliknij przycisk Nowy. Otworzy się okienko z wyborem typów zadań.Wybierz zadanie, a następnie naciśnij przycisk Dalej.

Zadaniax3.png
Wybierz obiekt z listy, któremu chcesz przypisać zadanie, a następnie kliknij przycisk Dalej.
Zadaniax5.png
Pojawią się parametry nowego zadania, w tym przypadku będzie to Wyślij raport (send report).
Zadaniax6.png

Szablon raportu  - wybierz typ raportu, który chcesz wysłać.

Parametry - ustal parametry raportu.

Format pliku - ustaw format pliku, w jakim raport ma być wysłany (PDF,DOC,HTML).

Okres - ustal zakres czasu, z jakiego raport ma być wysłany(godzina,dzień,miesiąc,rok).

Adresaci - wybierz adresatów wygenerowanych raportów.

Po ustawieniu wszystkich opcji, kliknij przycisk Dalej. Pojawi się ekran wyboru urządzenia/obiektu, z którego chcesz wygenerować raport. Po wybraniu urządzenia/obiektu, naciśnij Dalej.

Zadaniax7.png
System przejdzie do ustawień zadania. Tutaj możesz ustawić nazwę zadania, jego opis, harmonogram wykonania, godziny aktywacji oraz ilość generowań danego zadania. 
Zadaniax9.png