Zadania: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dokumentacja
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Linia 15: Linia 15:
 
[[File:Zadaniax6.png|center|Zadaniax6.png]]
 
[[File:Zadaniax6.png|center|Zadaniax6.png]]
  
'''Szablon raportu ''' - wybierz typ raportu, który chcesz wysłać.
+
<span style="font-size:small;">'''Szablon raportu&nbsp;'''&nbsp;- wybierz typ raportu, który chcesz wysłać.</span>
  
'''Parametry&nbsp;'''- ustal parametry raportu.
+
<span style="font-size:small;">'''Parametry&nbsp;'''- ustal parametry raportu.</span>
  
'''Format pliku''' - ustaw format pliku, w jakim raport ma być wysłany&nbsp;(PDF,DOC,HTML).
+
<span style="font-size:small;">'''Format pliku''' - ustaw format pliku, w jakim raport ma być wysłany&nbsp;(PDF,DOC,HTML).</span>
  
'''Okres&nbsp;'''- ustal zakres czasu, z jakiego raport ma być wysłany(godzina,dzień,miesiąc,rok).
+
<span style="font-size:small;">'''Okres&nbsp;'''- ustal zakres czasu, z jakiego raport ma być wysłany(godzina,dzień,miesiąc,rok).</span>
  
'''Adresaci'''&nbsp;- wybierz adresatów wygenerowanych raportów.
+
<span style="font-size:small;">'''Adresaci'''&nbsp;- wybierz adresatów wygenerowanych raportów.</span>
  
 
<span style="font-size:small;">Po ustawieniu wszystkich opcji, kliknij przycisk ''Dalej.&nbsp;''Pojawi się ekran wyboru urządzenia/obiektu, z którego chcesz wygenerować raport. Po wybraniu urządzenia/obiektu, naciśnij&nbsp;''Dalej.''</span>
 
<span style="font-size:small;">Po ustawieniu wszystkich opcji, kliknij przycisk ''Dalej.&nbsp;''Pojawi się ekran wyboru urządzenia/obiektu, z którego chcesz wygenerować raport. Po wybraniu urządzenia/obiektu, naciśnij&nbsp;''Dalej.''</span>
  
[[File:Zadaniax7.png|center|Zadaniax7.png]]<span style="font-size:small;">System przejdzie do ustawień zadania. Tutaj możesz ustawić nazwę zadania, jego opis, harmonogram wykonania, godziny aktywacji oraz&nbsp;ilość generowań&nbsp;danego zadania.&nbsp;</span>
+
[[File:Zadaniax7.png|center|Zadaniax7.png]]System przejdzie do ustawień zadania. Tutaj możesz ustawić nazwę zadania, jego opis, harmonogram wykonania, godziny aktywacji oraz&nbsp;ilość generowań&nbsp;danego zadania.&nbsp;
  
 
[[File:Zadaniax9.png|center|Zadaniax9.png]]&nbsp;
 
[[File:Zadaniax9.png|center|Zadaniax9.png]]&nbsp;

Wersja z 19:44, 5 maj 2016

Zadania to zespół działań do wykonania posegregowany w logiczny sposób. Zadaniami mogą być: wysyłanie raportów poprzez e-mail, zmiana dostępu do obiektów itp.

Aby skonfigurować Zadania, wybierz z panelu u góry strony ten moduł. Tutaj znajdują się wszystkie zadania, które zostały utworzone, oraz informacje o ich statusie. oraz przycisk tworzenia nowych zadań.

Zadaniax1.png

Właściwości modułu Zadania

Aby utworzyć zadanie, kliknij przycisk Nowy. Otworzy się okienko z wyborem typów zadań.Wybierz zadanie, a następnie naciśnij przycisk Dalej.

Zadaniax3.png
Wybierz obiekt z listy, któremu chcesz przypisać zadanie, a następnie kliknij przycisk Dalej.
Zadaniax5.png
Pojawią się parametry nowego zadania, w tym przypadku będzie to Wyślij raport (send report).
Zadaniax6.png

Szablon raportu  - wybierz typ raportu, który chcesz wysłać.

Parametry - ustal parametry raportu.

Format pliku - ustaw format pliku, w jakim raport ma być wysłany (PDF,DOC,HTML).

Okres - ustal zakres czasu, z jakiego raport ma być wysłany(godzina,dzień,miesiąc,rok).

Adresaci - wybierz adresatów wygenerowanych raportów.

Po ustawieniu wszystkich opcji, kliknij przycisk Dalej. Pojawi się ekran wyboru urządzenia/obiektu, z którego chcesz wygenerować raport. Po wybraniu urządzenia/obiektu, naciśnij Dalej.

Zadaniax7.png
System przejdzie do ustawień zadania. Tutaj możesz ustawić nazwę zadania, jego opis, harmonogram wykonania, godziny aktywacji oraz ilość generowań danego zadania. 
Zadaniax9.png