Zadania: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dokumentacja
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Linia 1: Linia 1:
<span style="font-size:large;">Zadania&nbsp;</span><span style="font-size:medium;">to zespół działań do wykonania posegregowany w logiczny sposób. Zadaniami&nbsp;&nbsp;mogą być: wysyłanie raportów poprzez e-mail, zmiana dostępu do obiektów,etc.</span>
+
<span style="font-size:small;">Zadania&nbsp;to zespół działań do wykonania posegregowany w logiczny sposób. Zadaniami&nbsp;mogą być: wysyłanie raportów poprzez e-mail, zmiana dostępu do obiektów itp.</span>
  
<span style="font-size:medium;">Aby skonfigurować '''Zadania''', wybierz z panelu u&nbsp;góry strony ten moduł. Tutaj znajdują się wszystkie zadania, które zostały utworzone, oraz informacje o ich statusie. oraz przycisk tworzenia nowych zadań.</span>
+
<span style="font-size:small;">Aby skonfigurować '''Zadania''', wybierz z panelu u&nbsp;góry strony ten moduł. Tutaj znajdują się wszystkie zadania, które zostały utworzone, oraz informacje o ich statusie. oraz przycisk tworzenia nowych zadań.</span>
  
<span style="font-size:medium;">[[File:Zadaniax1.png|center]]</span>
+
<span style="font-size:medium;">[[File:Zadaniax1.png|center|Zadaniax1.png]]</span>
  
= <span style="font-size:medium;"></span><span style="font-size:large;">Właściwości modułu Zadania</span> =
+
== <span style="font-size:large;">Właściwości modułu Zadania</span> ==
  
<span style="font-size:large;"></span>Aby utworzyć nowe zadanie, kliknij przycisk&nbsp;''Nowy. ''Otworzy się okienko z wyborem typów zadań.Wybierz zadanie, a następnie naciśnij przycisk ''Dalej.''
+
Aby utworzyć nowe zada<span style="font-size:small;"></span>nie, kliknij przycisk&nbsp;''Nowy. ''Otworzy się okienko z wyborem typów zadań.Wybierz zadanie, a następnie naciśnij przycisk ''Dalej.''
  
[[File:Zadaniax3.png|center]]Wybierz obiekt z listy, któremu chcesz przypisać zadanie, a następnie kliknij przycisk ''Dalej.''
+
[[File:Zadaniax3.png|center|Zadaniax3.png]]Wybierz obiekt z listy, któremu chcesz przypisać zadanie, a następnie kliknij przycisk ''Dalej.''
  
''[[File:Zadaniax5.png|center]]''Pojawią się parametry nowego zadania, w tym przypadku będzie to ''Wyślij raport(send report).''
+
''[[File:Zadaniax5.png|center|Zadaniax5.png]]''Pojawią się parametry nowego zadania, w tym przypadku będzie to ''Wyślij raport (send report).''
  
[[File:Zadaniax6.png|center]]
+
[[File:Zadaniax6.png|center|Zadaniax6.png]]
  
'''Szablon raportu&nbsp;'''
+
'''Szablon raportu&nbsp;'''&nbsp;- wybierz typ raportu, który chcesz wysłać.
  
Wybierz typ raportu, który chcesz wysłać.
+
'''Parametry&nbsp;'''- ustal parametry raportu.
  
'''Parametry&nbsp;'''
+
'''Format pliku''' - ustaw format pliku, w jakim raport ma być wysłany&nbsp;(PDF,DOC,HTML).
  
Ustal parametry raportu.
+
'''Okres&nbsp;'''-&nbsp;Ustal zakres czasu, z jakiego raport ma być wysłany(godzina,dzień,miesiąc,rok).
  
'''Format pliku&nbsp;'''
+
'''Adresaci'''&nbsp;-&nbsp;Wybierz adresatów wygenerowanych raportów.
  
Ustaw format pliku, w jakim raport ma być wysłany&nbsp;(PDF,DOC,HTML).
+
<span style="font-size:small;">Po ustawieniu wszystkich opcji, kliknij przycisk ''Dalej.&nbsp;''Pojawi się ekran wyboru urządzenia/obiektu, z którego chcesz wygenerować raport. Po wybraniu urządzenia/obiektu, naciśnij&nbsp;''Dalej.''</span>
  
'''Okres&nbsp;'''
+
[[File:Zadaniax7.png|center|Zadaniax7.png]]System przejdzie do ustawień zadania. Tutaj możesz ustawić nazwę zadania, jego opis, harmonogram wykonania, godziny aktywacji oraz&nbsp;ilość generowań&nbsp;danego zadania.&nbsp;
  
Ustal zakres czasu, z jakiego raport ma być wysłany(godzina,dzień,miesiąc,rok).
+
[[File:Zadaniax9.png|center|Zadaniax9.png]]&nbsp;
 
+
'''Adresaci'''
+
 
+
Wybierz adresatów wygenerowanych raportów.
+
 
+
<span style="font-size:medium;">Po ustawieniu wszystkich opcji, kliknij przycisk ''Dalej.&nbsp;''Pojawi się ekran wyboru urządzenia/obiektu, z którego chcesz wygenerować raport. Po wybraniu urządzenia/obiektu, naciśnij''Dalej.''</span>
+
 
+
<span style="font-size:medium;"></span>[[File:Zadaniax7.png|center]]System przejdzie do ustawień zadania. Tutaj możesz ustawić nazwę zadania, jego opis, harmonogram wykonania, godziny aktywacji oraz&nbsp;ilość generowań&nbsp;danego zadania.&nbsp;
+
 
+
[[File:Zadaniax9.png|center]]&nbsp;
+
 
+
<span style="font-size:medium;"></span>
+
 
+
<span style="font-size:medium;"></span>
+
 
+
<span style="font-size:medium;"></span>
+
 
+
<span style="font-size:large;"></span>
+

Wersja z 16:03, 19 kwi 2016

Zadania to zespół działań do wykonania posegregowany w logiczny sposób. Zadaniami mogą być: wysyłanie raportów poprzez e-mail, zmiana dostępu do obiektów itp.

Aby skonfigurować Zadania, wybierz z panelu u góry strony ten moduł. Tutaj znajdują się wszystkie zadania, które zostały utworzone, oraz informacje o ich statusie. oraz przycisk tworzenia nowych zadań.

Zadaniax1.png

Właściwości modułu Zadania

Aby utworzyć nowe zadanie, kliknij przycisk Nowy. Otworzy się okienko z wyborem typów zadań.Wybierz zadanie, a następnie naciśnij przycisk Dalej.

Zadaniax3.png
Wybierz obiekt z listy, któremu chcesz przypisać zadanie, a następnie kliknij przycisk Dalej.
Zadaniax5.png
Pojawią się parametry nowego zadania, w tym przypadku będzie to Wyślij raport (send report).
Zadaniax6.png

Szablon raportu  - wybierz typ raportu, który chcesz wysłać.

Parametry - ustal parametry raportu.

Format pliku - ustaw format pliku, w jakim raport ma być wysłany (PDF,DOC,HTML).

Okres - Ustal zakres czasu, z jakiego raport ma być wysłany(godzina,dzień,miesiąc,rok).

Adresaci - Wybierz adresatów wygenerowanych raportów.

Po ustawieniu wszystkich opcji, kliknij przycisk Dalej. Pojawi się ekran wyboru urządzenia/obiektu, z którego chcesz wygenerować raport. Po wybraniu urządzenia/obiektu, naciśnij Dalej.

Zadaniax7.png
System przejdzie do ustawień zadania. Tutaj możesz ustawić nazwę zadania, jego opis, harmonogram wykonania, godziny aktywacji oraz ilość generowań danego zadania. 
Zadaniax9.png