Porównanie urządzeń: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dokumentacja
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Linia 1: Linia 1:
 
{| border="1" cellspacing="1" cellpadding="1" style="width:600px;"
 
{| border="1" cellspacing="1" cellpadding="1" style="width:600px;"
 
|-
 
|-
! height="78" width="280" scope="col" |  
+
! height="78" width="280" scope="col" style="width: 210px;" |  
! width="117" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika FM1000
+
! width="117" scope="col" style="text-align: left; width: 1px;" | Teltonika FM1000
 
! width="117" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika FM1120 
 
! width="117" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika FM1120 
 
! width="117" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika FM5300
 
! width="117" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika FM5300
Linia 9: Linia 9:
 
! width="63" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika ALLCAN300/LV-CAN200
 
! width="63" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika ALLCAN300/LV-CAN200
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Funkcjonalność urządzenia
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | '''Funkcjonalność urządzenia'''
! width="117" scope="col" style="text-align: left;" rowspan="1" colspan="6" | <br/>
+
! width="117" scope="col" style="text-align: left; width: 561px;" rowspan="1" colspan="6" | <br/>
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie pracy na biegu jałowym
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Monitorowanie pracy na biegu jałowym
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
Linia 20: Linia 20:
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie pracy tachografu
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Monitorowanie pracy tachografu
| &nbsp;
+
| style="width: 1px;" | &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
Linia 28: Linia 28:
 
| style="text-align: center;" | <br/>
 
| style="text-align: center;" | <br/>
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Pomiar obrotów silnika
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Pomiar obrotów silnika
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 36: Linia 36:
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Detekcja i kasowanie błędów DTC
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Detekcja i kasowanie błędów DTC
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 44: Linia 44:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Heartbeat
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Heartbeat
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
Linia 52: Linia 52:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie spalania paliwa
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Monitorowanie spalania paliwa
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 60: Linia 60:
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Możliwość podłączenia sond paliwa
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Możliwość podłączenia sond paliwa
| &nbsp;
+
| style="width: 1px;" | &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
Linia 68: Linia 68:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Licznik przebiegu
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Licznik przebiegu
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
Linia 76: Linia 76:
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Wsparcie dla przycisku SOS
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Wsparcie dla przycisku SOS
| &nbsp;
+
| style="width: 1px;" | &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
Linia 84: Linia 84:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Pomiar temperatury płynu chłodzącego
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Pomiar temperatury płynu chłodzącego
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 92: Linia 92:
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Odczyt informacji z szyny CAN pojazdu
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Odczyt informacji z szyny CAN pojazdu
| &nbsp;
+
| style="width: 1px;" | &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
Linia 100: Linia 100:
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Detekcja temperatury ładunku
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Detekcja temperatury ładunku
| &nbsp;
+
| style="width: 1px;" | &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
Linia 108: Linia 108:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie otwarcia drzwi
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Monitorowanie otwarcia drzwi
| &nbsp;
+
| style="width: 1px;" | &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 120: Linia 120:
  
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Wykrywanie holowania
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Wykrywanie holowania
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 128: Linia 128:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Wykrywanie lawetowania
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Wykrywanie lawetowania
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 136: Linia 136:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="40" width="280" style="text-align: left;" | Wykrywanie nagłego wstrząsu podczas postoju
+
| height="40" width="280" style="text-align: left; width: 210px;" | Wykrywanie nagłego wstrząsu podczas postoju
| &nbsp;
+
| style="width: 1px;" | &nbsp;
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 144: Linia 144:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="40" width="280" style="text-align: left;" | Możliwość ustawienia alarmu o włączeniu silnika
+
| height="40" width="280" style="text-align: left; width: 210px;" | Możliwość ustawienia alarmu o włączeniu silnika
| &nbsp;
+
| style="width: 1px;" | &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 152: Linia 152:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Detekcja zapłonu
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Detekcja zapłonu
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
Linia 160: Linia 160:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie napięcia akumulatora
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Monitorowanie napięcia akumulatora
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
Linia 168: Linia 168:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie pracy klimatyzacji
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Monitorowanie pracy klimatyzacji
| &nbsp;
+
| style="width: 1px;" | &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 176: Linia 176:
 
| <p style="text-align: center;">&nbsp;●</p><p style="text-align: center;">ALLCAN300</p>
 
| <p style="text-align: center;">&nbsp;●</p><p style="text-align: center;">ALLCAN300</p>
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Wsparcie dla kamer
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Wsparcie dla kamer
| &nbsp;
+
| style="width: 1px;" | &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
Linia 184: Linia 184:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | FOTA
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | FOTA
| style="text-align: center;" | &nbsp;●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | &nbsp;●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | &nbsp;●
 
| style="text-align: center;" | &nbsp;●
Linia 192: Linia 192:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Wykrywanie wypadku&nbsp;
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Wykrywanie wypadku&nbsp;
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 200: Linia 200:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Plug & Play
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Plug & Play
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 208: Linia 208:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Alarm o podnoszeniu
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Alarm o podnoszeniu
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 216: Linia 216:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Alarm o odłączeniu urządzenia
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Alarm o odłączeniu urządzenia
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
 
| style="text-align: center;" | ●
Linia 224: Linia 224:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Wskazywanie ilości błędów DTC
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Wskazywanie ilości błędów DTC
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 232: Linia 232:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Detekcja zagłuszania GSM
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Detekcja zagłuszania GSM
| style="text-align: center;" | ●
+
| style="text-align: center; width: 1px;" | ●
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
Linia 240: Linia 240:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="40" width="280" style="text-align: left;" | Pomiar przyspieszeń podczas nagłych manewrów [g]
+
| height="40" width="280" style="text-align: left; width: 210px;" | Pomiar przyspieszeń podczas nagłych manewrów [g]
| &nbsp;
+
| style="width: 1px;" | &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
| width="117" style="text-align: center;" | ●
 
| width="117" style="text-align: center;" | ●
Linia 248: Linia 248:
 
| &nbsp;
 
| &nbsp;
 
|-
 
|-
| height="21" width="280" style="text-align: left;" | Specyfikacja techniczna
+
| height="21" width="280" style="text-align: left; width: 210px;" | '''Specyfikacja techniczna'''
| rowspan="1" colspan="6" | &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br/>
+
| rowspan="1" colspan="6" style="width: 561px;" | &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br/>
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Sieć
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Sieć
| GSM/GPRS
+
| style="width: 1px;" | GSM/GPRS
 
| GSM/GPRS
 
| GSM/GPRS
 
| GSM/GPRS
 
| GSM/GPRS
Linia 259: Linia 259:
 
| -
 
| -
 
|-
 
|-
| height="42" style="text-align: left;" | Zakres częstotliwości
+
| height="42" style="text-align: left; width: 210px;" | Zakres częstotliwości
| width="117" | 850/900/1800/1900 MHz
+
| width="117" style="width: 1px;" | 850/900/1800/1900 MHz
 
| width="117" | 850/900/1800/1900 MHz
 
| width="117" | 850/900/1800/1900 MHz
 
| width="117" | 850/900/1800/1900 MHz
 
| width="117" | 850/900/1800/1900 MHz
Linia 267: Linia 267:
 
| -
 
| -
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Czułość GPS
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Czułość GPS
| -161dBm
+
| style="width: 1px;" | -161dBm
 
| -160dBm
 
| -160dBm
 
| -160dBm
 
| -160dBm
Linia 275: Linia 275:
 
| -
 
| -
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Dokładność GPS
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Dokładność GPS
| 2 m
+
| style="width: 1px;" | 2 m
 
| 2 m
 
| 2 m
 
| 2 m
 
| 2 m
Linia 283: Linia 283:
 
| -
 
| -
 
|-
 
|-
| height="63" style="text-align: left;" | Czas szukania sygnału GPS
+
| height="63" style="text-align: left; width: 210px;" | Czas szukania sygnału GPS
| width="117" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s
+
| width="117" style="width: 1px;" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s
 
| width="117" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s
 
| width="117" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s
 
| width="117" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s
 
| width="117" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s
Linia 291: Linia 291:
 
| -
 
| -
 
|-
 
|-
| height="42" style="text-align: left;" | Zakres Napięcia
+
| height="42" style="text-align: left; width: 210px;" | Zakres Napięcia
| DC 10V - 16V
+
| style="width: 1px;" | DC 10V - 16V
 
| DC 10V - 30V
 
| DC 10V - 30V
 
| DC 10V - 30V
 
| DC 10V - 30V
Linia 299: Linia 299:
 
| width="63" | DC 9V - 50V
 
| width="63" | DC 9V - 50V
 
|-
 
|-
| height="42" style="text-align: left;" | Bateria
+
| height="42" style="text-align: left; width: 210px;" | Bateria
| width="117" | Wbudowana -&nbsp; 3.7 V&nbsp;170 mAh&nbsp;
+
| width="117" style="width: 1px;" | Wbudowana -&nbsp; 3.7 V&nbsp;170 mAh&nbsp;
 
| width="117" | Wbudowana - 3,7 V 170 mAh
 
| width="117" | Wbudowana - 3,7 V 170 mAh
 
| width="117" | Wbudowana - 8,4 V 550 mAh
 
| width="117" | Wbudowana - 8,4 V 550 mAh
Linia 307: Linia 307:
 
| -
 
| -
 
|-
 
|-
| height="42" style="text-align: left;" | Temperatura przechowywania
+
| height="42" style="text-align: left; width: 210px;" | Temperatura przechowywania
| width="117" | od -40 °C do +70 °C
+
| width="117" style="width: 1px;" | od -40 °C do +70 °C
 
| width="117" | od -40 °C do +70 °C
 
| width="117" | od -40 °C do +70 °C
 
| width="117" | od -40 °C do +60 °C
 
| width="117" | od -40 °C do +60 °C
Linia 315: Linia 315:
 
| -
 
| -
 
|-
 
|-
| height="63" style="text-align: left;" | Temperatura pracy
+
| height="63" style="text-align: left; width: 210px;" | Temperatura pracy
| width="117" | od -25 °C do +55 °C
+
| width="117" style="width: 1px;" | od -25 °C do +55 °C
 
| width="117" | od -25 °C do +55 °C
 
| width="117" | od -25 °C do +55 °C
 
| width="117" | od -20 °C do +50 °C
 
| width="117" | od -20 °C do +50 °C
Linia 323: Linia 323:
 
| width="63" | od -40 °C do +85 °C
 
| width="63" | od -40 °C do +85 °C
 
|-
 
|-
| height="84" style="text-align: left;" | Wymiary
+
| height="84" style="text-align: left; width: 210px;" | Wymiary
| width="117" | 67 mm x 49,6 mm x 25 mm
+
| width="117" style="width: 1px;" | 67 mm x 49,6 mm x 25 mm
 
| width="117" | 65 mm x 56,6 mm x 18,9 mm
 
| width="117" | 65 mm x 56,6 mm x 18,9 mm
 
| width="117" | 104,1 mm 76,8 mm x 31,5 mm
 
| width="117" | 104,1 mm 76,8 mm x 31,5 mm
Linia 331: Linia 331:
 
| width="63" | 44,6 mm x 33 mm x 19,4 mm
 
| width="63" | 44,6 mm x 33 mm x 19,4 mm
 
|-
 
|-
| height="21" style="text-align: left;" | Waga
+
| height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Waga
| 65 g
+
| style="width: 1px;" | 65 g
 
| 66 g
 
| 66 g
 
| 190 g
 
| 190 g

Wersja z 10:13, 1 wrz 2016

  Teltonika FM1000 Teltonika FM1120  Teltonika FM5300 Topflytech T8808 Topflytech T8806 Teltonika ALLCAN300/LV-CAN200
Funkcjonalność urządzenia
Monitorowanie pracy na biegu jałowym    
Monitorowanie pracy tachografu        
Pomiar obrotów silnika        
Detekcja i kasowanie błędów DTC          
Heartbeat  
Monitorowanie spalania paliwa        
Możliwość podłączenia sond paliwa        
Licznik przebiegu
Wsparcie dla przycisku SOS        
Pomiar temperatury płynu chłodzącego        
Odczyt informacji z szyny CAN pojazdu        
Detekcja temperatury ładunku          
Monitorowanie otwarcia drzwi        

 ●

ALLCAN300

Wykrywanie holowania      
Wykrywanie lawetowania          
Wykrywanie nagłego wstrząsu podczas postoju      
Możliwość ustawienia alarmu o włączeniu silnika        
Detekcja zapłonu  
Monitorowanie napięcia akumulatora      
Monitorowanie pracy klimatyzacji        

 ●

ALLCAN300

Wsparcie dla kamer          
FOTA  ●  ●  
Wykrywanie wypadku           
Plug & Play          
Alarm o podnoszeniu          
Alarm o odłączeniu urządzenia  
Wskazywanie ilości błędów DTC          
Detekcja zagłuszania GSM          
Pomiar przyspieszeń podczas nagłych manewrów [g]          
Specyfikacja techniczna       
Sieć GSM/GPRS GSM/GPRS GSM/GPRS GSM/GPRS GSM/GPRS -
Zakres częstotliwości 850/900/1800/1900 MHz 850/900/1800/1900 MHz 850/900/1800/1900 MHz 850/900/1800/1900 MHz 850/900/1800/1900 MHz -
Czułość GPS -161dBm -160dBm -160dBm -162dBm -162dBm -
Dokładność GPS 2 m 2 m 2 m < 15 m < 15 m -
Czas szukania sygnału GPS Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s Zimny start 60 s
Ciepły start 15 s
Gorący start 3s
Zimny start 60 s
Ciepły start 15 s
Gorący start 3s
-
Zakres Napięcia DC 10V - 16V DC 10V - 30V DC 10V - 30V DC 6V ~ 36V DC 6V ~ 36V DC 9V - 50V
Bateria Wbudowana -  3.7 V 170 mAh  Wbudowana - 3,7 V 170 mAh Wbudowana - 8,4 V 550 mAh Wbudowana - 3.7 V 465 mAh  Wbudowana - 3.7 V 465 mAh  -
Temperatura przechowywania od -40 °C do +70 °C od -40 °C do +70 °C od -40 °C do +60 °C od -30 °C do +80 °C od -30 °C do +80 °C -
Temperatura pracy od -25 °C do +55 °C od -25 °C do +55 °C od -20 °C do +50 °C od -20 °C do +65 °C od -20 °C do +65 °C od -40 °C do +85 °C
Wymiary 67 mm x 49,6 mm x 25 mm 65 mm x 56,6 mm x 18,9 mm 104,1 mm 76,8 mm x 31,5 mm 81 mm x 38,5 mm x 13 mm 81 mm x 39 mm x 13 mm 44,6 mm x 33 mm x 19,4 mm
Waga 65 g 66 g 190 g 49 g 68 g 55 g