Porównanie urządzeń: Różnice pomiędzy wersjami
Z Dokumentacja
Linia 1: | Linia 1: | ||
{| border="1" cellspacing="1" cellpadding="1" style="width:600px;" | {| border="1" cellspacing="1" cellpadding="1" style="width:600px;" | ||
|- | |- | ||
− | ! height="78" width="280" scope="col" | | + | ! height="78" width="280" scope="col" style="width: 210px;" | |
− | ! width="117" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika FM1000 | + | ! width="117" scope="col" style="text-align: left; width: 1px;" | Teltonika FM1000 |
! width="117" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika FM1120 | ! width="117" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika FM1120 | ||
! width="117" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika FM5300 | ! width="117" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika FM5300 | ||
Linia 9: | Linia 9: | ||
! width="63" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika ALLCAN300/LV-CAN200 | ! width="63" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika ALLCAN300/LV-CAN200 | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Funkcjonalność urządzenia | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | '''Funkcjonalność urządzenia''' |
− | ! width="117" scope="col" style="text-align: left;" rowspan="1" colspan="6" | <br/> | + | ! width="117" scope="col" style="text-align: left; width: 561px;" rowspan="1" colspan="6" | <br/> |
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie pracy na biegu jałowym | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Monitorowanie pracy na biegu jałowym |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 20: | Linia 20: | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie pracy tachografu | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Monitorowanie pracy tachografu |
− | | | + | | style="width: 1px;" | |
| | | | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 28: | Linia 28: | ||
| style="text-align: center;" | <br/> | | style="text-align: center;" | <br/> | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Pomiar obrotów silnika | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Pomiar obrotów silnika |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 36: | Linia 36: | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Detekcja i kasowanie błędów DTC | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Detekcja i kasowanie błędów DTC |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 44: | Linia 44: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Heartbeat | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Heartbeat |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 52: | Linia 52: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie spalania paliwa | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Monitorowanie spalania paliwa |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 60: | Linia 60: | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Możliwość podłączenia sond paliwa | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Możliwość podłączenia sond paliwa |
− | | | + | | style="width: 1px;" | |
| | | | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 68: | Linia 68: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Licznik przebiegu | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Licznik przebiegu |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 76: | Linia 76: | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Wsparcie dla przycisku SOS | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Wsparcie dla przycisku SOS |
− | | | + | | style="width: 1px;" | |
| | | | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 84: | Linia 84: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Pomiar temperatury płynu chłodzącego | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Pomiar temperatury płynu chłodzącego |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 92: | Linia 92: | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Odczyt informacji z szyny CAN pojazdu | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Odczyt informacji z szyny CAN pojazdu |
− | | | + | | style="width: 1px;" | |
| | | | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 100: | Linia 100: | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Detekcja temperatury ładunku | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Detekcja temperatury ładunku |
− | | | + | | style="width: 1px;" | |
| | | | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 108: | Linia 108: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie otwarcia drzwi | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Monitorowanie otwarcia drzwi |
− | | | + | | style="width: 1px;" | |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 120: | Linia 120: | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Wykrywanie holowania | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Wykrywanie holowania |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 128: | Linia 128: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Wykrywanie lawetowania | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Wykrywanie lawetowania |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 136: | Linia 136: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="40" width="280" style="text-align: left;" | Wykrywanie nagłego wstrząsu podczas postoju | + | | height="40" width="280" style="text-align: left; width: 210px;" | Wykrywanie nagłego wstrząsu podczas postoju |
− | | | + | | style="width: 1px;" | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| | | | ||
Linia 144: | Linia 144: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="40" width="280" style="text-align: left;" | Możliwość ustawienia alarmu o włączeniu silnika | + | | height="40" width="280" style="text-align: left; width: 210px;" | Możliwość ustawienia alarmu o włączeniu silnika |
− | | | + | | style="width: 1px;" | |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 152: | Linia 152: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Detekcja zapłonu | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Detekcja zapłonu |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 160: | Linia 160: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie napięcia akumulatora | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Monitorowanie napięcia akumulatora |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 168: | Linia 168: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie pracy klimatyzacji | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Monitorowanie pracy klimatyzacji |
− | | | + | | style="width: 1px;" | |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 176: | Linia 176: | ||
| <p style="text-align: center;"> ●</p><p style="text-align: center;">ALLCAN300</p> | | <p style="text-align: center;"> ●</p><p style="text-align: center;">ALLCAN300</p> | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Wsparcie dla kamer | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Wsparcie dla kamer |
− | | | + | | style="width: 1px;" | |
| | | | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 184: | Linia 184: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | FOTA | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | FOTA |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 192: | Linia 192: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Wykrywanie wypadku | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Wykrywanie wypadku |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 200: | Linia 200: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Plug & Play | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Plug & Play |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 208: | Linia 208: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Alarm o podnoszeniu | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Alarm o podnoszeniu |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 216: | Linia 216: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Alarm o odłączeniu urządzenia | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Alarm o odłączeniu urządzenia |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 224: | Linia 224: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Wskazywanie ilości błędów DTC | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Wskazywanie ilości błędów DTC |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 232: | Linia 232: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Detekcja zagłuszania GSM | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Detekcja zagłuszania GSM |
− | | style="text-align: center;" | ● | + | | style="text-align: center; width: 1px;" | ● |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 240: | Linia 240: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="40" width="280" style="text-align: left;" | Pomiar przyspieszeń podczas nagłych manewrów [g] | + | | height="40" width="280" style="text-align: left; width: 210px;" | Pomiar przyspieszeń podczas nagłych manewrów [g] |
− | | | + | | style="width: 1px;" | |
| | | | ||
| width="117" style="text-align: center;" | ● | | width="117" style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 248: | Linia 248: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" width="280" style="text-align: left;" | Specyfikacja techniczna | + | | height="21" width="280" style="text-align: left; width: 210px;" | '''Specyfikacja techniczna''' |
− | | rowspan="1" colspan="6" | <br/> | + | | rowspan="1" colspan="6" style="width: 561px;" | <br/> |
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Sieć | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Sieć |
− | | GSM/GPRS | + | | style="width: 1px;" | GSM/GPRS |
| GSM/GPRS | | GSM/GPRS | ||
| GSM/GPRS | | GSM/GPRS | ||
Linia 259: | Linia 259: | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
− | | height="42" style="text-align: left;" | Zakres częstotliwości | + | | height="42" style="text-align: left; width: 210px;" | Zakres częstotliwości |
− | | width="117" | 850/900/1800/1900 MHz | + | | width="117" style="width: 1px;" | 850/900/1800/1900 MHz |
| width="117" | 850/900/1800/1900 MHz | | width="117" | 850/900/1800/1900 MHz | ||
| width="117" | 850/900/1800/1900 MHz | | width="117" | 850/900/1800/1900 MHz | ||
Linia 267: | Linia 267: | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Czułość GPS | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Czułość GPS |
− | | -161dBm | + | | style="width: 1px;" | -161dBm |
| -160dBm | | -160dBm | ||
| -160dBm | | -160dBm | ||
Linia 275: | Linia 275: | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Dokładność GPS | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Dokładność GPS |
− | | 2 m | + | | style="width: 1px;" | 2 m |
| 2 m | | 2 m | ||
| 2 m | | 2 m | ||
Linia 283: | Linia 283: | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
− | | height="63" style="text-align: left;" | Czas szukania sygnału GPS | + | | height="63" style="text-align: left; width: 210px;" | Czas szukania sygnału GPS |
− | | width="117" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | + | | width="117" style="width: 1px;" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s |
| width="117" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | | width="117" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | ||
| width="117" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | | width="117" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | ||
Linia 291: | Linia 291: | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
− | | height="42" style="text-align: left;" | Zakres Napięcia | + | | height="42" style="text-align: left; width: 210px;" | Zakres Napięcia |
− | | DC 10V - 16V | + | | style="width: 1px;" | DC 10V - 16V |
| DC 10V - 30V | | DC 10V - 30V | ||
| DC 10V - 30V | | DC 10V - 30V | ||
Linia 299: | Linia 299: | ||
| width="63" | DC 9V - 50V | | width="63" | DC 9V - 50V | ||
|- | |- | ||
− | | height="42" style="text-align: left;" | Bateria | + | | height="42" style="text-align: left; width: 210px;" | Bateria |
− | | width="117" | Wbudowana - 3.7 V 170 mAh | + | | width="117" style="width: 1px;" | Wbudowana - 3.7 V 170 mAh |
| width="117" | Wbudowana - 3,7 V 170 mAh | | width="117" | Wbudowana - 3,7 V 170 mAh | ||
| width="117" | Wbudowana - 8,4 V 550 mAh | | width="117" | Wbudowana - 8,4 V 550 mAh | ||
Linia 307: | Linia 307: | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
− | | height="42" style="text-align: left;" | Temperatura przechowywania | + | | height="42" style="text-align: left; width: 210px;" | Temperatura przechowywania |
− | | width="117" | od -40 °C do +70 °C | + | | width="117" style="width: 1px;" | od -40 °C do +70 °C |
| width="117" | od -40 °C do +70 °C | | width="117" | od -40 °C do +70 °C | ||
| width="117" | od -40 °C do +60 °C | | width="117" | od -40 °C do +60 °C | ||
Linia 315: | Linia 315: | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
− | | height="63" style="text-align: left;" | Temperatura pracy | + | | height="63" style="text-align: left; width: 210px;" | Temperatura pracy |
− | | width="117" | od -25 °C do +55 °C | + | | width="117" style="width: 1px;" | od -25 °C do +55 °C |
| width="117" | od -25 °C do +55 °C | | width="117" | od -25 °C do +55 °C | ||
| width="117" | od -20 °C do +50 °C | | width="117" | od -20 °C do +50 °C | ||
Linia 323: | Linia 323: | ||
| width="63" | od -40 °C do +85 °C | | width="63" | od -40 °C do +85 °C | ||
|- | |- | ||
− | | height="84" style="text-align: left;" | Wymiary | + | | height="84" style="text-align: left; width: 210px;" | Wymiary |
− | | width="117" | 67 mm x 49,6 mm x 25 mm | + | | width="117" style="width: 1px;" | 67 mm x 49,6 mm x 25 mm |
| width="117" | 65 mm x 56,6 mm x 18,9 mm | | width="117" | 65 mm x 56,6 mm x 18,9 mm | ||
| width="117" | 104,1 mm 76,8 mm x 31,5 mm | | width="117" | 104,1 mm 76,8 mm x 31,5 mm | ||
Linia 331: | Linia 331: | ||
| width="63" | 44,6 mm x 33 mm x 19,4 mm | | width="63" | 44,6 mm x 33 mm x 19,4 mm | ||
|- | |- | ||
− | | height="21" style="text-align: left;" | Waga | + | | height="21" style="text-align: left; width: 210px;" | Waga |
− | | 65 g | + | | style="width: 1px;" | 65 g |
| 66 g | | 66 g | ||
| 190 g | | 190 g |
Wersja z 09:13, 1 wrz 2016
Teltonika FM1000 | Teltonika FM1120 | Teltonika FM5300 | Topflytech T8808 | Topflytech T8806 | Teltonika ALLCAN300/LV-CAN200 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Funkcjonalność urządzenia | | |||||
Monitorowanie pracy na biegu jałowym | ● | ● | ● | ● | ||
Monitorowanie pracy tachografu | ● | | ||||
Pomiar obrotów silnika | ● | ● | ||||
Detekcja i kasowanie błędów DTC | ● | |||||
Heartbeat | ● | ● | ● | ● | ● | |
Monitorowanie spalania paliwa | ● | ● | ||||
Możliwość podłączenia sond paliwa | ● | ● | ||||
Licznik przebiegu | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Wsparcie dla przycisku SOS | ● | ● | ||||
Pomiar temperatury płynu chłodzącego | ● | ● | ||||
Odczyt informacji z szyny CAN pojazdu | ● | ● | ||||
Detekcja temperatury ładunku | ● | |||||
Monitorowanie otwarcia drzwi | ● |
● ALLCAN300 | ||||
Wykrywanie holowania | ● | ● | ● | |||
Wykrywanie lawetowania | ● | |||||
Wykrywanie nagłego wstrząsu podczas postoju | ● | ● | ● | |||
Możliwość ustawienia alarmu o włączeniu silnika | ● | ● | ||||
Detekcja zapłonu | ● | ● | ● | ● | ● | |
Monitorowanie napięcia akumulatora | ● | ● | ● | |||
Monitorowanie pracy klimatyzacji | ● | ● ALLCAN300 | ||||
Wsparcie dla kamer | ● | |||||
FOTA | ● | ● | ● | ● | ● | |
Wykrywanie wypadku | ● | |||||
Plug & Play | ● | |||||
Alarm o podnoszeniu | ● | |||||
Alarm o odłączeniu urządzenia | ● | ● | ● | ● | ● | |
Wskazywanie ilości błędów DTC | ● | |||||
Detekcja zagłuszania GSM | ● | |||||
Pomiar przyspieszeń podczas nagłych manewrów [g] | ● | |||||
Specyfikacja techniczna | | |||||
Sieć | GSM/GPRS | GSM/GPRS | GSM/GPRS | GSM/GPRS | GSM/GPRS | - |
Zakres częstotliwości | 850/900/1800/1900 MHz | 850/900/1800/1900 MHz | 850/900/1800/1900 MHz | 850/900/1800/1900 MHz | 850/900/1800/1900 MHz | - |
Czułość GPS | -161dBm | -160dBm | -160dBm | -162dBm | -162dBm | - |
Dokładność GPS | 2 m | 2 m | 2 m | < 15 m | < 15 m | - |
Czas szukania sygnału GPS | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | Zimny start 60 s Ciepły start 15 s Gorący start 3s |
Zimny start 60 s Ciepły start 15 s Gorący start 3s |
- |
Zakres Napięcia | DC 10V - 16V | DC 10V - 30V | DC 10V - 30V | DC 6V ~ 36V | DC 6V ~ 36V | DC 9V - 50V |
Bateria | Wbudowana - 3.7 V 170 mAh | Wbudowana - 3,7 V 170 mAh | Wbudowana - 8,4 V 550 mAh | Wbudowana - 3.7 V 465 mAh | Wbudowana - 3.7 V 465 mAh | - |
Temperatura przechowywania | od -40 °C do +70 °C | od -40 °C do +70 °C | od -40 °C do +60 °C | od -30 °C do +80 °C | od -30 °C do +80 °C | - |
Temperatura pracy | od -25 °C do +55 °C | od -25 °C do +55 °C | od -20 °C do +50 °C | od -20 °C do +65 °C | od -20 °C do +65 °C | od -40 °C do +85 °C |
Wymiary | 67 mm x 49,6 mm x 25 mm | 65 mm x 56,6 mm x 18,9 mm | 104,1 mm 76,8 mm x 31,5 mm | 81 mm x 38,5 mm x 13 mm | 81 mm x 39 mm x 13 mm | 44,6 mm x 33 mm x 19,4 mm |
Waga | 65 g | 66 g | 190 g | 49 g | 68 g | 55 g |