Porównanie urządzeń: Różnice pomiędzy wersjami
Z Dokumentacja
(Utworzono nową stronę "{| border="1" cellspacing="1" cellpadding="1" style="width:800px;" |- ! height="78" width="280" scope="row" | ! width="117" scope="col" style="text-align: left;"...") |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {| border="1" cellspacing="1" cellpadding="1" style="width: | + | {| border="1" cellspacing="1" cellpadding="1" style="width:600px;" |
|- | |- | ||
− | ! height="78" width="280" scope=" | + | ! height="78" width="280" scope="col" | |
! width="117" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika FM1000 | ! width="117" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika FM1000 | ||
! width="117" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika FM1120 | ! width="117" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika FM1120 | ||
Linia 9: | Linia 9: | ||
! width="63" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika ALLCAN300/LV-CAN200 | ! width="63" scope="col" style="text-align: left;" | Teltonika ALLCAN300/LV-CAN200 | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Funkcjonalność urządzenia | |
− | ! width="117" scope="col" style="text-align: left;" rowspan="1" colspan=" | + | ! width="117" scope="col" style="text-align: left;" rowspan="1" colspan="6" | <br/> |
− | + | ||
− | + | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie pracy na biegu jałowym | |
+ | | style="text-align: center;" | ● | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
− | |||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| width="117" style="text-align: center;" | | | width="117" style="text-align: center;" | | ||
Linia 22: | Linia 20: | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie pracy tachografu | |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 30: | Linia 28: | ||
| style="text-align: center;" | <br/> | | style="text-align: center;" | <br/> | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Pomiar obrotów silnika | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| | | | ||
Linia 38: | Linia 36: | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Detekcja i kasowanie błędów DTC | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| | | | ||
Linia 46: | Linia 44: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Heartbeat | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 54: | Linia 52: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie spalania paliwa | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| | | | ||
Linia 62: | Linia 60: | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Możliwość podłączenia sond paliwa | |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 70: | Linia 68: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Licznik przebiegu | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 78: | Linia 76: | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Wsparcie dla przycisku SOS | |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 86: | Linia 84: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Pomiar temperatury płynu chłodzącego | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| | | | ||
Linia 94: | Linia 92: | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Odczyt informacji z szyny CAN pojazdu | |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 102: | Linia 100: | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Detekcja temperatury ładunku | |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 110: | Linia 108: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie otwarcia drzwi | |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 122: | Linia 120: | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Wykrywanie holowania | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| | | | ||
Linia 130: | Linia 128: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Wykrywanie lawetowania | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| | | | ||
Linia 138: | Linia 136: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="40" width="280" style="text-align: left;" | Wykrywanie nagłego wstrząsu podczas postoju | |
| | | | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 146: | Linia 144: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="40" width="280" style="text-align: left;" | Możliwość ustawienia alarmu o włączeniu silnika | |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 154: | Linia 152: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Detekcja zapłonu | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 162: | Linia 160: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie napięcia akumulatora | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 170: | Linia 168: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Monitorowanie pracy klimatyzacji | |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 178: | Linia 176: | ||
| <p style="text-align: center;"> ●</p><p style="text-align: center;">ALLCAN300</p> | | <p style="text-align: center;"> ●</p><p style="text-align: center;">ALLCAN300</p> | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Wsparcie dla kamer | |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 186: | Linia 184: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | FOTA | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 194: | Linia 192: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Wykrywanie wypadku | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| | | | ||
Linia 202: | Linia 200: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Plug & Play | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| | | | ||
Linia 210: | Linia 208: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Alarm o podnoszeniu | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| | | | ||
Linia 218: | Linia 216: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Alarm o odłączeniu urządzenia | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
Linia 226: | Linia 224: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Wskazywanie ilości błędów DTC | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| | | | ||
Linia 234: | Linia 232: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Detekcja zagłuszania GSM | |
| style="text-align: center;" | ● | | style="text-align: center;" | ● | ||
| | | | ||
Linia 242: | Linia 240: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="40" width="280" style="text-align: left;" | Pomiar przyspieszeń podczas nagłych manewrów [g] | |
| | | | ||
| | | | ||
Linia 250: | Linia 248: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" width="280" style="text-align: left;" | Specyfikacja techniczna | |
| rowspan="1" colspan="6" | <br/> | | rowspan="1" colspan="6" | <br/> | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Sieć | |
| GSM/GPRS | | GSM/GPRS | ||
| GSM/GPRS | | GSM/GPRS | ||
Linia 261: | Linia 259: | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="42" style="text-align: left;" | Zakres częstotliwości | |
| width="117" | 850/900/1800/1900 MHz | | width="117" | 850/900/1800/1900 MHz | ||
| width="117" | 850/900/1800/1900 MHz | | width="117" | 850/900/1800/1900 MHz | ||
Linia 269: | Linia 267: | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Czułość GPS | |
| -161dBm | | -161dBm | ||
| -160dBm | | -160dBm | ||
Linia 277: | Linia 275: | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Dokładność GPS | |
| 2 m | | 2 m | ||
| 2 m | | 2 m | ||
Linia 285: | Linia 283: | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="63" style="text-align: left;" | Czas szukania sygnału GPS | |
| width="117" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | | width="117" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | ||
| width="117" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | | width="117" | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | ||
Linia 293: | Linia 291: | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="42" style="text-align: left;" | Zakres Napięcia | |
| DC 10V - 16V | | DC 10V - 16V | ||
| DC 10V - 30V | | DC 10V - 30V | ||
Linia 301: | Linia 299: | ||
| width="63" | DC 9V - 50V | | width="63" | DC 9V - 50V | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="42" style="text-align: left;" | Bateria | |
| width="117" | Wbudowana - 3.7 V 170 mAh | | width="117" | Wbudowana - 3.7 V 170 mAh | ||
| width="117" | Wbudowana - 3,7 V 170 mAh | | width="117" | Wbudowana - 3,7 V 170 mAh | ||
Linia 309: | Linia 307: | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="42" style="text-align: left;" | Temperatura przechowywania | |
| width="117" | od -40 °C do +70 °C | | width="117" | od -40 °C do +70 °C | ||
| width="117" | od -40 °C do +70 °C | | width="117" | od -40 °C do +70 °C | ||
Linia 317: | Linia 315: | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="63" style="text-align: left;" | Temperatura pracy | |
| width="117" | od -25 °C do +55 °C | | width="117" | od -25 °C do +55 °C | ||
| width="117" | od -25 °C do +55 °C | | width="117" | od -25 °C do +55 °C | ||
Linia 325: | Linia 323: | ||
| width="63" | od -40 °C do +85 °C | | width="63" | od -40 °C do +85 °C | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="84" style="text-align: left;" | Wymiary | |
| width="117" | 67 mm x 49,6 mm x 25 mm | | width="117" | 67 mm x 49,6 mm x 25 mm | ||
| width="117" | 65 mm x 56,6 mm x 18,9 mm | | width="117" | 65 mm x 56,6 mm x 18,9 mm | ||
Linia 333: | Linia 331: | ||
| width="63" | 44,6 mm x 33 mm x 19,4 mm | | width="63" | 44,6 mm x 33 mm x 19,4 mm | ||
|- | |- | ||
− | + | | height="21" style="text-align: left;" | Waga | |
| 65 g | | 65 g | ||
| 66 g | | 66 g |
Wersja z 09:12, 1 wrz 2016
Teltonika FM1000 | Teltonika FM1120 | Teltonika FM5300 | Topflytech T8808 | Topflytech T8806 | Teltonika ALLCAN300/LV-CAN200 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Funkcjonalność urządzenia | | |||||
Monitorowanie pracy na biegu jałowym | ● | ● | ● | ● | ||
Monitorowanie pracy tachografu | ● | | ||||
Pomiar obrotów silnika | ● | ● | ||||
Detekcja i kasowanie błędów DTC | ● | |||||
Heartbeat | ● | ● | ● | ● | ● | |
Monitorowanie spalania paliwa | ● | ● | ||||
Możliwość podłączenia sond paliwa | ● | ● | ||||
Licznik przebiegu | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Wsparcie dla przycisku SOS | ● | ● | ||||
Pomiar temperatury płynu chłodzącego | ● | ● | ||||
Odczyt informacji z szyny CAN pojazdu | ● | ● | ||||
Detekcja temperatury ładunku | ● | |||||
Monitorowanie otwarcia drzwi | ● |
● ALLCAN300 | ||||
Wykrywanie holowania | ● | ● | ● | |||
Wykrywanie lawetowania | ● | |||||
Wykrywanie nagłego wstrząsu podczas postoju | ● | ● | ● | |||
Możliwość ustawienia alarmu o włączeniu silnika | ● | ● | ||||
Detekcja zapłonu | ● | ● | ● | ● | ● | |
Monitorowanie napięcia akumulatora | ● | ● | ● | |||
Monitorowanie pracy klimatyzacji | ● | ● ALLCAN300 | ||||
Wsparcie dla kamer | ● | |||||
FOTA | ● | ● | ● | ● | ● | |
Wykrywanie wypadku | ● | |||||
Plug & Play | ● | |||||
Alarm o podnoszeniu | ● | |||||
Alarm o odłączeniu urządzenia | ● | ● | ● | ● | ● | |
Wskazywanie ilości błędów DTC | ● | |||||
Detekcja zagłuszania GSM | ● | |||||
Pomiar przyspieszeń podczas nagłych manewrów [g] | ● | |||||
Specyfikacja techniczna | | |||||
Sieć | GSM/GPRS | GSM/GPRS | GSM/GPRS | GSM/GPRS | GSM/GPRS | - |
Zakres częstotliwości | 850/900/1800/1900 MHz | 850/900/1800/1900 MHz | 850/900/1800/1900 MHz | 850/900/1800/1900 MHz | 850/900/1800/1900 MHz | - |
Czułość GPS | -161dBm | -160dBm | -160dBm | -162dBm | -162dBm | - |
Dokładność GPS | 2 m | 2 m | 2 m | < 15 m | < 15 m | - |
Czas szukania sygnału GPS | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | Zimny start 35 s Ciepły start 25 s Gorący start 2 s | Zimny start 60 s Ciepły start 15 s Gorący start 3s |
Zimny start 60 s Ciepły start 15 s Gorący start 3s |
- |
Zakres Napięcia | DC 10V - 16V | DC 10V - 30V | DC 10V - 30V | DC 6V ~ 36V | DC 6V ~ 36V | DC 9V - 50V |
Bateria | Wbudowana - 3.7 V 170 mAh | Wbudowana - 3,7 V 170 mAh | Wbudowana - 8,4 V 550 mAh | Wbudowana - 3.7 V 465 mAh | Wbudowana - 3.7 V 465 mAh | - |
Temperatura przechowywania | od -40 °C do +70 °C | od -40 °C do +70 °C | od -40 °C do +60 °C | od -30 °C do +80 °C | od -30 °C do +80 °C | - |
Temperatura pracy | od -25 °C do +55 °C | od -25 °C do +55 °C | od -20 °C do +50 °C | od -20 °C do +65 °C | od -20 °C do +65 °C | od -40 °C do +85 °C |
Wymiary | 67 mm x 49,6 mm x 25 mm | 65 mm x 56,6 mm x 18,9 mm | 104,1 mm 76,8 mm x 31,5 mm | 81 mm x 38,5 mm x 13 mm | 81 mm x 39 mm x 13 mm | 44,6 mm x 33 mm x 19,4 mm |
Waga | 65 g | 66 g | 190 g | 49 g | 68 g | 55 g |