Teltonika FM5300: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dokumentacja
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Linia 197: Linia 197:
 
== Instrukcja podłączenia ==
 
== Instrukcja podłączenia ==
  
[[File:FM5300 wiring scheme.png|thumb|left|700px|Podłączenie FM5300(kliknij, aby powiększyć)]]
+
[[File:FM5300 wiring scheme.png|thumb|left|700px|Podłączenie FM5300(kliknij, aby powiększyć)]] Przewód do wykrywania zapłonu musi być podłączony w miejscu, w którym doprowadzone jest stałe zasilanie podczas rozruchu silnika. Zazwyczaj jest to przekaźnik.
Przewód do wykrywania zapłonu musi być podłączony w miejscu, w którym doprowadzone jest stałe zasilanie podczas rozruchu silnika. Zazwyczaj jest to przekaźnik.
+
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
{| border="1" cellspacing="0" cellpadding="1" style="width:500px;"
 +
|-
 +
! height="20" width="64" scope="col" | PIN
 +
! width="64" scope="col" | Kolor przewodu
 +
! width="69" scope="col" | Funkcja
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 10
 +
| Brązowy
 +
| - Zewnętrzna bateria
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 9
 +
| Biało pomarańczowy
 +
| Wyjście 2
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 8
 +
| Biało brązowy
 +
| Wyjście 3
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 7
 +
| Biało niebieski
 +
| Analogowe wejście 2
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 6
 +
| Biało żółty
 +
| Analogowe wejście 4
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 5
 +
| Biało zielony
 +
| Cyfrowe wejście 2
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 4
 +
| Różowy
 +
| Cyfrowe wejście 4
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 3
 +
| Niebieski
 +
| 1Wire zasilanie
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 2
 +
| Biało czarny
 +
| Can Low
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 1
 +
| Czarny
 +
| - Zasilanie
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 20
 +
| Brązowy
 +
| + Zewnętrzna bateria
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 19
 +
| Purpurowy
 +
| Wyjście 1
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 18
 +
| Biało purpurowy
 +
| Wyjście 4
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 17
 +
| Szary
 +
| Analogowe wejście 1
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 16
 +
| Biało szary
 +
| Analogowe wejście 3
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 15
 +
| Żółty
 +
| Cyfrowe wejście 1
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 14
 +
| Biały
 +
| Cyfrowe wejście 3
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 13
 +
| Zielony
 +
| 1Wire dane
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 12
 +
| Biało czerwony
 +
| Can High
 +
|-
 +
| height="20" align="right" | 11
 +
| Czerwony
 +
| + Zasilanie
 +
|}
  
 
== Konfiguracja czujników związanych z pracą pojazdu ==
 
== Konfiguracja czujników związanych z pracą pojazdu ==

Wersja z 11:45, 12 wrz 2016

Teltonika FM5300
Zaawansowany lokalizator GPS dedykowany do montażu w dużych flotach firm transportowych i profesjonalnych przewoźników. Urządzenie posiada rozbudowany zestaw portów komunikacyjnych (CAN, 2xRS-232), wejścia analogowe (4szt.) i cyfrowe (2szt.). Lokalizator współpracuje z terminalami Garmin oraz oferuje zdalny odczyt danych z tachografów (DDD i K-line) i obsługę FMS w samochodach ciężarowych. Oprogramowanie nadajnika  pozwala na konfigurację urządzenia dla 4 profilów użytkownika. 

Funkcje urządzenia

  • monitorowanie pracy na biegu jałowym
  • monitorowanie pracy tachografu
  • FMS CAN
  • heartbeat
  • możliwość podłączenia sond paliwa
  • licznik przebiegu
  • wsparcie dla przycisku SOS
  • wsparcie dla rozmów audio
  • wsparcie detekcji temperatury ładunku
  • detekcja zapłonu
  • monitorowanie napięcia akumulatora
  • wsparcie dla kamer
  • alarm o odłączeniu urządzenia
  • wsparcie dla Garmin
  • pomiar przyspieszeń podczas nagłych manewrów
  • 4 cyfrowe wejścia
  • 4 analogowe wejścia
  • 4 cyfrowe wyjścia
  • 1-Wire
  • 2x RS232
  • FOTA
  • zewnętrzna antena GPS i GSM
  • pamięć 47 615 rekordów

Dane techniczne

Parametr Specyfikacja
Wymiary

104,1 mm 76,8 mm x 31,5 mm

Waga 190 g
Sieć GSM/GPRS
Zakres częstotliwości 850/900/1800/1900 MHz
Czułość GPS -160dBm
Dokładność GPS 2 m
Czas szukania sygnału GPS

Zimny start 35 s

Ciepły start 25 s

Gorący start 2 s


Zakres napięcia DC 10V - 30V
Bateria Wbudowana - 8,4 V 550 mAh
Temperatura przechowywania od -40 °C do +60 °C
Temperatura pracy od -20 °C do +50 °C

Instalacja karty SIM

Podważ obudowę urządzenia płaskim narzędziem w miejscu pokazanym na zdjęciu.

Następnie, kartę SIM wsunąć w sposób pokazany na zdjęciu. Zamknąć obudowę urządzenia.

Anteny GPS i GSM podłączyć do złącz jak pokazano na obrazku.























































Urządzenie jest gotowe do pierwszej konfiguracji.

Konfiguracja urządzenia

Instrukcja podłączenia

Podłączenie FM5300(kliknij, aby powiększyć)
Przewód do wykrywania zapłonu musi być podłączony w miejscu, w którym doprowadzone jest stałe zasilanie podczas rozruchu silnika. Zazwyczaj jest to przekaźnik.





































PIN Kolor przewodu Funkcja
10 Brązowy - Zewnętrzna bateria
9 Biało pomarańczowy Wyjście 2
8 Biało brązowy Wyjście 3
7 Biało niebieski Analogowe wejście 2
6 Biało żółty Analogowe wejście 4
5 Biało zielony Cyfrowe wejście 2
4 Różowy Cyfrowe wejście 4
3 Niebieski 1Wire zasilanie
2 Biało czarny Can Low
1 Czarny - Zasilanie
20 Brązowy + Zewnętrzna bateria
19 Purpurowy Wyjście 1
18 Biało purpurowy Wyjście 4
17 Szary Analogowe wejście 1
16 Biało szary Analogowe wejście 3
15 Żółty Cyfrowe wejście 1
14 Biały Cyfrowe wejście 3
13 Zielony 1Wire dane
12 Biało czerwony Can High
11 Czerwony + Zasilanie

Konfiguracja czujników związanych z pracą pojazdu